2009年11月15日

din 1 dinner - Alice 生日飯在 Main St.Deli by dawn














Alice 生日飯,我地專登唔同佢講,等佢著得好hea 甘去食,之後可以笑佢XDDD....呢個係Nata 既主意,同我完全無關係!!!
為左隆重"歧視"Alice , 所以我地專登揀間靚d既野去食,睇左open rice 好耐先揀到呢一間,位於TST the Langham hotel 中既Main St.Deli , 晚飯每人價錢大約$150以上
,睇你有幾大食...我地個個都係第1次去食,所以揀左佢2款set dinner , 同一個50 CM 長既和牛法式三文治 ,重1有人1杯超大杯既milk shake!!! 飽到爆肚!!! 我覺得兩個main course 都普通ja, 但個appetizer 塊chese 就好好味~可能我好鍾意食cheese 啦~和牛法式三文治加埋個source 好好味@@@呢個真係值得一試!!!

我地飽到連cake都食唔落,我既話呢,dinner 就唔會返泥食啦,但cake 都會想試一次~~~~~by dawn

沒有留言:

張貼留言