2009年11月7日

東寶小館 by dawn




東寶小館


第一次去東寶小館食晚飯,好多人,不過可能得2個人去食,等左15mins, 叫左3個餸 1個飯,d野好大碟呀, 比較適合大班人, 我地2個人叫左黃金蝦, 油油四菇, 大肚婆炒飯, 一個好似係蒜香牛仔骨. 首先係蒜香牛仔骨, 全肉, 好多, 好飽, 但咸左d我覺得一般ja,但係個油油四菇就非常好味道! 用左牛油,olive oil , 日本鼓油同雜菇煮, 之前我試過用牛油煮菇, 不過佢呢個就好味好多啦~ 而黃金蝦呢就唔油好香, 不過係時價, 我呢碟就盛惠$128 , 到最後個大肚婆炒飯都係好大碟, 最後先上, 不過不失啦, 又係咸左d我覺得.
唔知係咪年紀大食唔慣咸野啦, 不過, 我都會再去, 不過約多d人先去~

by dawn

沒有留言:

張貼留言