2010年1月20日

星期日的早餐 - by alice

其實成日都想過d懶有lifestyle既生活,就好似上星期日帶埋woji去阿女麻屋企,下午帶左佢落去樓梯街下面行,好有懶洋洋下午的感覺。一路沿住樓梯街落去太平山街,行到去差不多上環太歲廟的地方,本來想順道睇下住O係附近的朋友O係唔O係屋企,不過都預左佢唔O係,行完成個人既心情好哂,真係好鍾意O個頭,靜中帶旺好舒服又多GALLERY同特別既小舖,好心情延續到星期一返工,雖然一諗起公司班仆街我個人就好唔開心但係我又即刻諗下O係O個頭散步既好心情,即刻覺得人生都好似仲有少少希望,我都唔係完全O係地獄,我都可以過D好悠閒既生活,依家每日我都安慰自己完美男同佢既兩個黨羽其實唔存在O係我既生命,佢地對我黎講只係公司資源只係死物,我覺得自己好似要痴線咁呀。

以下的相只係我某一個星期日為自己做既早餐,同上文只係得好少關係,不過為免DAWN會話我呢篇唔算數唯有加埋佢啦。


1 則留言:

  1. 我點會話你呢~我都未寫-__-"

    張相影得好靚~

    既然避唔開個班污漕野,,,就當佢地唔存在啦~我明白呢個道理好耐~~~我好珍惜每日同你地食早餐同lunch既時間~

    回覆刪除