2009年12月20日

阿凡達 Avatar 感想 by dawn












今日去左睇阿凡達 Avatar  3D 版,我係第一次睇3D 版既電影 ( DISNEY 個D唔計) , 覺得好新鮮,重以為個3D眼鏡同DISNEY 個隻差唔多TIM , 不過我戴左眼鏡再戴個幅3D 眼鏡個感覺好好笑, 同埋由於我無鼻樑既關係, 我要ZIP張紙巾係鼻樑先戴得舒服, 我搵多個無鼻樑既壞處...

入返正題,唔計3D效果,5粒★我會比夠5粒★, 計埋我比夠6粒★TIM AR, 因為實在太好睇, 節奏好緊湊不在話, 畫面實在好真實好靚, 一定要睇, 原因唔單止係要娛樂, 而係呢個故事帶出既意義實在太大, 實在要令我地好好去反思自己對呢個地球所帶來既損害, 故事是老身常談的, 大財團為了珍貴資源, 不惜一切要將之據為己有, 手法當然是用武力, 引起生靈塗炭...最後結局大家可以想像,我就不在此說了,  看完後, 令我不期然想到剛閉幕的聯合國氣候會議, . 完全是一個令人失望到極點既會議, 一份沒有約束力協議?! 你會唔會遵守一條唔會受罰既校規, 我當然唔會明白各國所懷的是甚麼鬼胎, 亦都無興趣知道, 但我只知道再下去的話, 受苦的只會是落後的國家, 難道她們的生命就不是生命...... 連反抗的力都沒有…

我明白我都沒有資格說聲甚麼, 因為我都有份謀殺這個地球….
我唯有盡一點小力就是節約用水, 自備餐具, 用少點紙, 不外賣, 垃圾分類…..
我記得有一句對白大約意思是JAKE變成Na'vi 之後話返天空人,希望不會成真~
“THEY KILL THEIR OWN MOTHER EARTH”

沒有留言:

張貼留言